Service Sharp si Blaupunkt


Firma noastra asigura repararea produselor Sharp in garantie si postgarantie de peste 8 ani. Suntem singurii autorizati in Romania pentru repararea urmatoarelor produse Sharp:  LCD-TV (LED TV), audio, video, frigidere, cuptoare cu microunde, purificatoare de aer.

Din 2015 CTS-Cardinal Top Systems SRL a devenit service autorizat Blaupunkt in Romania pentru LCD-TV (LED TV)

Procedura de service in garantie:


1. Inainte de a trimite produsul in service va rugam sa sunati la 021-2300982 / 021-2302683 / 021-2317319 (Romtelecom) sau +40-731-021-658 (Orange), +40-731-021-660 (Orange). E-mail:  service@sharpservice.ro, service@cardinaltopsystems.ro. Este posibil ca ceea ce Dumneavoastra vi se pare a fi un defect al unui produs sa se datoreze de fapt unor setari necorespunzatoare sau operatorilor de semnal TV.

2. Produsele Sharp si Blaupunkt pot fi predate in service individual la adresa din Contact, sau trimise cu curieratul rapid Fancourier (atentie doar cu Fancourier). Obligatoriu la predare trebuie insotite de certificatul de garantie in original si factura/bonul fiscal original sau in copie. Atentie!: perioada de garantie incepe in momentul in care prezentati toate documentele de garantie.

3. Perioada normala pentru solutionarea defectelor in garantie este de 15 zile calendaristice. Aceasta perioada poate fi mai mare daca piesele de schimb necesare repararii nu sunt pe stoc la momentul diagnosticarii camerei si necesita a fi comandate la producator, situatie de care veti fi instiintati telefonic. Repararea se face doar cu piese originale de la Sharp si Blaupunkt.

4. Dupa reparare veti fi anuntati pentru ridicarea  produsului din service sau  va fi trimis inapoi la Dumneavoastra prin curieratul Cargus. Costurile de reparatie si transport in garantie sunt gratuite.

5. In situatia in care trimiteti produsul la reparat in garantie dar in urma diagnosticarii se ajunge la concluzia ca defectul a fost provocat de utilizarea necorespunzatoare a acestuia (vezi conditiile de garantie de pe Certificatul de garantie), costurile de transport si service vor fi achitate de proprietarul produsului, situatia de service fiind una in afara garantiei.

Procedura de service in post-garantie:

1. Inainte de a trimite camera in produsul va rugam sa sunati la 021-2300982 / 021-2302683 / 021-2317319 (Romtelecom) sau +40-731-021-658 (Orange), +40-731-021-660 (Orange). E-mail: service@cardinaltopsystems.ro/ service@sharpservice.ro Este posibil ca ceea ce Dumneavoastra vi se pare a fi un defect al produsului sa se datoreze de fapt unor setari necorespunzatoare sau operatorului local de semnal TV.

2. Produsele Sharp si Blaupunkt pot fi predate in service individual la adresa din Contact, sau trimise cu curieratul rapid ales de Dumneavoastra .

3. Dupa diagnosticare veti fi sunati pentru a vi se comunica defectul, costul si durata reparatiei. Daca nu agreati repararea produsul va fi trimis inapoi fara costuri de service (diagnosticarea este gratuita), urmand sa achitati doar cheltuielile de retur ale produsului;

4. Dupa reparare, produsul va fi ridicat de la sediul nostru sau trimisa prin curier la proprietar. Plata reparatiei se poate face prin banca pe baza de proforma sau cash la primirea produsului. Trebuie sa stiti ca plata la primirea produsului prin curier implica costuri suplimentare de 10-30 RON (depinde de costul reparatiei) pentru transportul banilor la firma noastra. Plata prin banca presupune un comision bancar de 4-6 RON.

5. Garantia reparatiei este de 12 luni pentru schimbarea componentelor si de 3 luni doar pentru repararea acestora. Componentele defecte inlocuite pe parcursul repararii se preadau proprietarului camerei odata cu produsul.

Va asteptam!

Newsletter

Inscrie adresa ta de e-mail pentru a primi periodic un newsletter cu ultimele noutati din domeniu


 

Acest site este proprietatea CTS-Cardinal Top Systems SRL, Bucuresti, str. Washington, nr. 34, sector1 RO9394502

Federatia Romana de Biliard